Feedback-tråd!

Re: Feedback-tråd!

Inläggav Gäst » 22 dec 2009, 03:02

Finns det möjlighet att få upp årsfestbilderna ännu under detta år?
Gäst

Inläggav Gäst » 03 feb 2010, 05:04

Hejsan!

Har nu lagt upp bilder från årsfestsupén och fixat och trixat lite med bildgalleriet. Detta något diffusa trixande ledde ändå till att jag lyckades sortera bilderna, så nu borde det vara enklare att hitta bilder från olika evenemang och år! Bilder från sportdagen kommer upp imorron söndag. :) Om det finns fler förbättringsförslag så e det bara att säga till så ska jag försöka fixa... All in all, bildgalleriet kommer absolut bli bättre 2010 inkl snabbare uppdatering och förhoppningsvis snyggare bilder!

BSTRGRDS
Chefred&fotograf 2010
-C. (som har glömt userid till forumet)
Gäst

Inläggav Chandler » 10 apr 2010, 12:18

Hejsan,

Tänkte försöka blåsa liv i feedback-tråden igen genom att ge lite positiv kritik :D Det får man ju också göra här!

Den nya, eller snarare förbättrade, narikkan i cella är helt magnifik! Bra jobbat styrelsen :) Ett nöje att stå och hänga upp rockar och snacka makedonska med Renato tack vare den nya narikkan!
Shut the fuck up, Donny!
Användarvisningsbild
Chandler
Gulis

Inläggav Viktor » 24 apr 2010, 09:00

Ge gärna också tips om någonting som ni skulle vilja förbättra på hemsidan, så skall jag försöka fixa de.
Veckans fråga skulle ju kunna uppdateras mycket mycket oftare, därför får ni också gärna komma med förslag till denna fråga (detta har jag problem med).

True story,
Viktorrr

Senast uppknuffad av Anonymous 24 apr 2010, 09:00.
Viktor

Föregående

Återgå till Feedback